Tukar-Tukar Fikiran Punya Hal


posted by h[a]n!m

No comments


xsuka dengan diri sndiri.sebab sangat senang utk ubah fikiran.kadang2 dalam masa 2 saat bleh ubah fikiran.mcm hari tu,memang nak sangat dah beli hmaster kan sebab tgk hamster kawan sumpah kiut gle+bulat kan,pastukan tetiba xjadik sebab fikir balik.

ok,pasni solution dy xleh pk dua kali.klau nk buat,buat terus.kalau nk kawen pun,kawen terus,xyah pk2 banyak kali.*mood gedik.

mintak maaf ye blog,tutup sementara waktu sebab xde mood.bleh ek gitu?

n jugak pindahkan semua entry lama ke dalam blog yang lama.masukkan dlm stor.blog ni rasanya dah lebih 10 kali kot bukak tutup.asyik2 alasan renovate.huhu.padahal tuan dy malas hapdate.

honestly,kadang2 xtaw nak menulis guna gaya apa.mcm yg penah aku cakap sebelum ni.kadang2 tu nak bhasakan diri apa pun xtaw.rasa mcm nak guna aku,tapi mcm nampak rude sangat,nak guna saya,mcm proper gila kot,xsesuai plak dengan aku,nak guna i,omputih la plak.kdg2 ok.kalau selalu mcm menyampah pun ada.so,??*garu kepala jap.

ps:benda yang remeh dipentingkan tapi benda yang penting aku remehkan plak ek.

wassalam

Leave a Reply

*

Powered by Blogger.