Mood Emo


posted by h[a]n!m

1 comment

talam dua muka dowh.aku takut.aku cuak.aku xnak cakap pape lagi pasni.silence is better.
aku xnak dah mengumpat.aku xnak dah mengata.aku xnak dah mengeji.kan dah kena batang hidung sendirik.huhu.
thanks Ya Allah sebab sedarkan aku.

who cares ko nak buat apa pun.ko xnak cakap,sudah.ko nak emo.suka ati engko.aku xkesah.
kalau ko bleh wat muka,klau ko bleh cakap mcm tu yang buat aku menyampah gila,aku pun bleh buat mcm tu jugak.so,fair and square la kan.aku hormat ko,ko pijak kepala aku plak.
ah.lantak engko.malas aku nk pk.baik aku layan hamster aku dari aku layan engko.

and one more thing.xbaik kedekut ilmu.aku pun dah sedar jgk.so,jgn kedekut ilmu.xluak ilmu ko kalau bagi kat org.and klau ko rasa ko lagi hebat sebab ko ada nota bertimbun yg org lain xde,ko clap.yg penting berkat.and kita sndiri pun kena la usaha kan cari nota.jgnla jadi mcm org pedagogy.sesekali kena jugak jadik org andragogy.xkan survive kalau harapkan org suap je.

yang penting usaha+hubungan dgn org atas.aku percaya itu.

sori.mood aku xstabil.

wassalam

1 comment

Leave a Reply

*

Powered by Blogger.