Pembunuh bersiri.


posted by h[a]n!m

No comments

baca cerita mona fendy.best jalan cerita dia.menarik.tertarik jgk utk tahu mcm mana manusia bleh tergamak buat gitu.mcm nurin jazlin jugak kan.manusia.huhu..apa aku merepek pagi2 ni.hahaha


act aku dah xleh tdo pas tersedar kul 4 tadi.sebab terngiang2 kat kepala pasal cerita mona fendy tu.baca 25 episod cerita dia.huhu.terbayang2 je.pastu xde keje lain nak buat cth mcm bukak buku nak study ke kan,aku pegi bergayut ngan zaza plak.haha.pastu ngumpat2 pasal teori konspirasi,freemason+iluminati tu semua.hahaha.alih2 buat konklusi sendiri.

tapi betulla.nak tahu act apa sebenarnya yang ada dlm fikiran dorg masa dorg membunuh tu.agaknya dorg ni psiko ke apa ek.xde rasa belas kasihan ek.mcm pelikkan.aku ni, mak nak bunuh lipas pun aku marah sebab kesian,mcm manala dorg bleh buat manusia mcm tu sekali.padahal sama spesis tu.huhu.Allah je yang tahu apa dalam fikiran dorg kan.jangan kita jadi mcm dorg je sudah.nauzubillah.

wassalam

Leave a Reply

*

Powered by Blogger.